Experții noștri vă vor asigura o pregătire amănunțită în desfășurarea evenimentelor oficiale de orice tip.
În procesul de lucru, noi luăm în considerare normele eticii diplomatice. Competenta, experiența și profesionalismul personalului nostru va asigura organizarea festivității la nivelul corespunzător.
Indiferent de industria în care operează compania, organizarea evenimentelor de afaceri demonstrează succesul, competitivitatea și contribuie la îmbunătățirea profesionalismului.
Orice eveniment organizat de o companie trebuie să corespundă în totalitate cu imaginea acesteia și să se desfășoare în limitele etichetei corespunzătoare de afaceri.
Event Republic organizează o varietate de evenimente de afaceri:
– Conferințe internaționale;
– Seminare;
– Training-uri;
– Prezentări;
– Deschiderea unei sucursale;
– Expoziții;
– Întâlniri cu partenerii interni și externi.
De munca echipei organizatorice depinde succesul evenimentului și realizarea rezultatelor planificate. Doar profesioniștilor le este cu putință să pregătească și să organizeze un eveniment de afaceri, cu participarea a zeci si sute de participanți, astfel încât fiecare să se simtă binevenit și parte a unei mari echipe de oameni de afaceri.
Organizatorii noștri experimentați vor avea grijă nu numai de locul unde se va ține evenimentul de afaceri ci și de echipamentul tehnic, inclusiv de transportarea, cazarea și mesele oaspeților, invitarea mass-media, precum și trimiterea press-realise-lor după finalizarea evenimentului.
Succesul expoziției, seminarului și a altor evenimente din viața unei companii depinde de o varietate de detalii cu care Event Republic se va confrunta cu succes.
Etapele de organizare:
– alegerea locației;
– instalarea echipamentelor speciale si echipamentului tehnic de orice nivel de complexitate (Sunet, echipament de iluminare, echipament foto si video, de radiodifuziune, TV, stabilirea de probațiune etc.)
– planificarea si coordonarea activităților;
– amenajarea locului desfășurării și branding-ul;
– planificarea programului cultural (excursii, vizitarea obiectivelor turistice);
– sugestia a mai multor opțiuni de pauze de cafea, recepții;
– organizarea cinelor de gală și prezentări (lucrul cu artiști);
– tipărirea și pregătirea materialelor publicitare.
Suntem capabili de a crea condițiile optime pentru ca participanții și oaspeții conferinței internaționale să se simtă confortabil.
Pe lângă experiența îndelungată în organizarea evenimentelor, mai avem și relații de încredere cu partenerii noștri.
Experții echipei noastre vor face și imposibilul – evenimentul Dvs. de afaceri să fie plin de momente memorabile, experiențe plăcute și realizări fructuoase pentru oaspeții și partenerii dumneavoastră.