Cine este coordinator de nunta şi de ce se ocupă?
Coordinator de nunta este acea persoană, care complet ia asupra sa preocupările ce ţin de organizarea, pregătirea şi desfăşurarea nunţii Dvs. Este un profesionist care din acea zi importantă face o sărbătoare de neuitat, un adevărat eveniment şi un basm.
Organizatorul are rolul de orînduitor, consultatnt, ajutor personal şi de expert cu privire la selectarea altor profesionişti pentru nuntă.
De ce aveţi nevoie de un organizator de nuntă?
În procesul de pregătire a nunţii apar de rezolvat o sută de întrebări, o sută de probleme, retrăiri, griji şi încărcări nervoase colosale.
Dar este foarte uşor să evităm aceste probleme! Cum de făcut? De încredinţat rezolvarea acestora organizatorului de nuntă, persoanei, care se gândeşte la nunţi cel puţin 24 de ore pe zi, care este întotdeauna la curent cu noile colecţii, produse şi tendinţe ale sezonului, are experienţă şi ştie cum să gîndească şi organizeze o nuntă pîna la minime detalii. Din atenţia organizatorului de nuntă nu poate sa scape nici un mărunţiş şi ştie cum să obţină cel mai bun rezultat.
Evenimentul cu organizatorul de nunţi. Etapele de pregătire ale nunţii.
Cum activează organizatorul de nuntă? Toată activitatea acestuia poate fi împărţită în 3 etape principale:
– pregătitoare;
– ziua nunţii;
– de după nuntă.
La fiecare etapă se rezolvă o anumită serie de sarcini, din care, ca din cărămizi se construieşte în mod perfect nuntă voastră.
Cel mai important este că organizatorul de nuntă nu doar pregăteşte nunta Dvs, dar o pregăteşte luînd în consideraţie toate cerinţele şi dorinţele Dvs. Toate propunerile corespund (din bugetul propus) celei mai bune combinaţii pentru Dvs. dintre calitate şi preţ. Organizatorul de nuntă ajută să cheltuiţi banii cu înţelepciune.
Organizarea Nuntii in Moldova - Etapa pregătitoare
La această etapă organizatorul de nuntă face tot necesarul pentru pregătirile evenimentului. Această etapa poate dura cîteva luni, timp în care profesionistul vă ajuta să rezolvaţi o mulţime de întrebări:
– alegerea data nunţii;
– alegerea tematicii şi stilul nunţii;
– alegerea locului de petrecere a nunţii;
– alegerea locului pentru înregistrarea cu ieşire, a fotosesiei şi a altor evenimente;
– selectarea unui meniu optimal;
– luarea deciziei cu privire la numărul şi tipurile de alcool;
– alegerea şi comandarea tortei pentru nuntă;
– elaborarea şi prelucrarea minuţioasă a scenariului zilei de nuntă;
– alegerea fotografului, cameramanului, prezentatorilor, artiştilor, floriştilor, decoratorilor, etc.;
– controlul tuturor „serviciilor” în ceea ce priveşte disponibilitatea lor pentru o zi întreagă de nuntă;
Trebuie să menţionăm că organizatorul de nuntă oferă consultaţie cu privire la toate întrebările ce ţin de pregătirea nunţii, oferă şi propune cele mai optime variante, organizează întîlniri cu specialiştii şi reprezentanţii companiilor care vor participa la pregătirea nunţii Dvs. (decoratori, florişti, companii de catering şi aşa mai departe), dar decizia finală pînă la urmă rămîne după Dvs.
Decor pentru nunta in Moldova
Decorul pentru nunta este ceea ce creează o atmosferă unică şi de nerepetat a nunţii tale. Este prospețime, frumusețe, stil și exclusivitate! Cei mai buni florişti şi decoratori Event Republic se ocupă de aranjamentul nunţii, folosind materiale textile de înaltă calitate pentru decorul sălii, precum şi selectarea detaliată şi minuţioasă a florilor, care alcătuiesc un aranjament floral deosebit, şi anume:
– Buchetul miresei in Moldova
– Buchetul miresei este ales în funcţie de stilul sărbătorii, de gama culorilor, sau sezonul în care are loc petrecerea.
– Buchetul romantic
– Buchetul minimalist
– Buchetul exotic
– Buchetul simplu
– Buchetul extravagant
– Buchetul vintage
Ziua nunţii
Este acea zi pentru care v-aţi adresat la organizatorul unei nunţi, şi anume în această zi pe umerii lui cad o mulţime de întrebări.
– controlul de sosire în timp al vizajistului, fotografului, cameramanului şi a altor specialişti;
– controlul de livrarea a atributelor de nuntă: buchetul miresei, butoniere pentru mire şi aşa mai departe;
– controlul decorului şi prezentarea la timp a convoiului de nuntă; • coordonarea traseului pentru convoiul de nuntă;
– coordonarea oaspeţilor la Oficiul Stării Civile, organizarea felicitării tinerilor căsătoriţi la ieşirea din Oficiul Stării Civile, organizarea unui mic fourshet şi a altor evenimente după finisarea ceremoniei oficiale;
– controlul înregistrării cu ieşire, organizarea spaţiului, poziţionarea oaspeţilor, mersul ceremoniei, momente de felicitare şi aşa mai departe;
– asistenţa şi coordonarea şedinţei foto şi a plimbării;
– întâlnirea şi cazarea artiştilor;
– controlul asupra decorării sălii de banchet, plan de repartizarea a oaspeţilor la mese, crearea şi poziţionarea albumului pentru felicitare, bomboniere, controlul şi responsabilitatea pentru securitatea cadourilor valoroase și altor accesorii de nunta;
controlul asupra pregătirii sălii şi echipamentului tehnic (utilaj lumini, sistemul de sunet, sistemul de proiectare şi altele);
– primirea tortei de nuntă şi transmiterea serviciului de banchet;
controlul şi coordonarea lucrului a serviciului de banchet, deservirea la timp a bucatelor şi a tortei;
– întîlnirea şi ajutorul în poziţionarea oaspeţilor la mese;
– pregătirea pentru întîmpinarea şi întîmpinarea mirilor în sala de banchet;
rezolvarea tuturor problemelor iscate la oaspeţi şi la toate serviciile în timpul evenimentului;
– controlul şi coordonarea prezentatorului şi ieşirea artiştilor;
– controlul total al urmării scenariului în ziua nunţii;
– controlul îndeplinirii raiderului artiştilor;
– coordonarea colectării cadourilor, accesoriilor de nuntă (inclusiv florilor) şi elementelor de recuzita la sfîrşitul ceremoniei;
– organizarea de numărarea şi coordonarea colectării a alimentelor rămase şi a băuturilor alcoolice;
– coordonarea petrecerii oaspeţilor şi a mirilor;
Este ușor de văzut că organizatorul de nunta controlează și coordonează pe deplin cursul de nunţii, direcţionînd acţiunile festive pe drumul cel bun şi nu permite situaţiilor neprevăzute să strice sărbătoarea.
Etapa de după nuntă
Sfîrşitul unei nunţi nu înseamnă finalizarea lucrului a organizatorului – acesta mai hotărăşte încă cîteva întrebări importante.
verifică cînd sunt gata filmul şi fotografiile de nuntă;
transmiterea către miri a filmului şi a fotografiilor (sau de făcut legătura cu fotograful şi videograful ca să le transmită ei personal);
plata finală pentru serviciile de fotograf şi cameraman;
Concluzie
Deci, cine este organizatorul de nuntă? Este liniştea Dvs., este acea bucurie garantată care nu poate fi înlăturată de nimeni, este acel sentiment de fericire din ziua nunţii. Deoarece organizatorul va face tot ce este necesar pentru organizarea şi desfăşurarea evenimentului. El se va gândi nu doar la lucrurile globale, cum ar fi tematica nunţii, locul petrecerii acesteia sau comandarea convoiului de nuntă, dar se va preocupa şi de fiecare mărunţiş, chiar şi de acea floricică ofilită din buchet, de aprinderea lumânării sau prezenţa la fiecare oaspete a setului de farfurii şi furculiţe.
Cu organizatorul de nuntă nu o să aveţi niciodată probleme, care cel mai des aduc neconformităţi evenimentului. Oaspeţii Dvs nu se vor rătăci, artiştii vor ajunge în timp şi vor îndeplini programa pe deplin, torta va apărea în faţa publicului intr-un timp strict specificat, iar make-up artistul nu va rata întâlnirea de dimineaţă din cauza somnului.
În plus organizatorul de nuntă va avea grijă ca cheltuielile din bugetul de nuntă să fie cît mai eficiente. Doar el o să vă poată face oferta cea mai bună dintre calitate preţ, şi să vă păzească de cheltuielile inutile şi de prisos. De aceea organizatorul de nuntă, contrar la toate vorbele răspândite, nu numai ca nu face nunta mai scumpă, dar deopotrivă permite în mod inteligent de a reduce cheltuielile!
Organizatorul de nuntă – nu este doar un profesionist pentru organizarea și desfășurarea nunţii, ci un adevărat magician care face visele tale de nunta să devină realitate!
Planificare la cel mai inalt nivel al organizatiei, care implica analiza situatiei curente, stabilirea obiectivelor, formulareastrategiilor si tacticilor, implementarea si evaluarea. Vezi Strategic Planning (planificarea strategica).
Fie ca lucreaza intr-o companie mica de familie, fie intr-o corporatie cu sute/ mii de angajati, sunt convinsa ca fiecareangajat este unic si are deja o cultura a distractiei in companie. La petrecerile, teambuilding-urile si training-urileorganizate, creez atmosfera propice ca angajatii sa comunice intre ei, le creionez povestea/ conceptul astfel incatinteractiunea dintre ei sa fie maxima: pornind de la jocurile special concepute pentru fiecare concept, concursurileorganizate si pana la contractarea artistilor cu care empatizeaza angajatii cel mai bine. Daca ar fi sa descriu atmosferacreata la party-uri/evenimente as putea spune ca este magica, inspirationala si, in acelasi timp, creata cu suflet!
Va oferim pachete de servicii personalizate in functie de nevoile companiei dumneavostra si realizam conceptulevenimentului.